sâmbătă, 6 februarie 2010

Versetul zilei


Domnul este tăria mea şi temeiul cântărilor mele de laudă: El m-a scăpat. El este Dumnezeul meu: pe El Îl voi lăuda; El este Dumnezeul tatălui meu: pe El Îl voi preamări.

Exodul 15:2

Ce minunat este sa il ai pe Domnul stanca ta, taria ta. Atunci cand crezi ca nu mai poti El iti da putere si te poarta. Cand se vede doar o singura urma de pasi, acea urma e a Lui, pentru ca tu esti pe umerii Lui. Mi se intampla de multe ori sa fiu in vale si sa cred ca nu mai pot, ca totul se va darama, dar in cele mai grele momente imi inalt cantarea de lauda spre Dumnezeul meu si El, in cel mai minunat mod, asa cum numai Domnul stie sa o faca, vine si ma ridica pe munte. Cum sa nu Il laud? Cum sa nu Il preamaresc? Incredeti-va in Domnul....e cel mai minunat lucru.

0 comentarii:

 

Floar3d3colt © 2008. Design By: SkinCorner