vineri, 22 iunie 2007

O stie El


De ce ades mi-e dat pe cale

Sa-ndur dureri si fel de fel

De ce-s lovit adesea oare?

Eu nu-nteleg...dar stie El.



Din painea mea am dat altuia

Far' sa ma tem ca ma insel:

Rasplata m-am ales cu pietre

De ce asa?...O stie El.



Cand moartea lupta pe-ndelete

Sa rup-al dragostei inel,

Raman copii sarmani pe drumuri

De ce asa?...O stie El.



Cand cunoscut-am adevarul

Si vrut-am sa spun despre El

Am fost silit sa tac adesea...

De ce asa?...O stie El.



Cand m-am luptat cu valul vietii

Si cand era s-ajung la tel

Ma vad cu barca sfaramata

De ce asa?...O stie El



Descurajat privesc adesea

Calvarul, crucea si pe Miel

De ce sunt lacrimi fara vina?

Eu nu-nteleg dar stie El.



Eu nu-nteleg dar tin intr-una

Crezand cu patima si zel

Ca multe din ce mi se-ntampla

Eu nu pricep, dar stie El.



Si...cand trezi-ma-voi in ceruri

Cu Domnul in al Sau castel,

Ma mir, ma-ntreb cum de-s acolo?

Raspuns la toate-mi va da El!



Am postat poezia asta pt ca imi place foarte mult si de multe ori a fost o incurajare pt mine, m-a ajutat sa merg mai departe atunci cand nu intelegeam planurile Lui Dzeu fiind sigura ca El le stie mai bine pe toate. Sper sa fie o incurajare si pt voi.

0 comentarii:

 

Floar3d3colt © 2008. Design By: SkinCorner