duminică, 24 iunie 2007

Viitorul meu, pe care nu-l cunosc


Toate planurile si dorintele mele,

Toate gandurile ce mi se-ndreapta-n sus

Totul pun pe-altarul voii Tale!

Fa cu ele tot ce vrei,

Isus



Duhul Sfant sa ma calauzeasca,

Sa conduca si sa controleze viata mea,

O predau cu totu-n Mana Ta cereasca:

Faca-se doar voia Ta,

in ea.



Unde voi merge, nu stiu,

Cand, nu-mi pasa,

Pentru ce, nu-i treaba mea.

Vreau doar viata mea 'naintea Ta sa fie

Un mare, decisiv si vesnic

"DA"



Inaintea Ta ma plec cu lacrimi sfinte

Si te rog primeste darul meu ca bun miros

Tie iti incredintez, Parinte

Viitorul meu, pe care, nu-l cunosc.



Nu stiu cine a scris aceasta poezie, pe care am descoperit-o intr-un moment foarte delicat din viata mea. Terminasem facultatea si eram plina de intrebari si de teama de necunoscut, cand am dat peste aceasta poezie, care s-a transformat in rugaciune in acele momente. Acum ma aflu din nou intr-un moment in care nu stiu ce o sa sa intample, ce va urma, iar acum...ca si atunci aceasta poezie e rugaciunea mea....TIE iti incredintez, Parinte viitorul meu pe care nu-l cunosc.

0 comentarii:

 

Floar3d3colt © 2008. Design By: SkinCorner