vineri, 9 octombrie 2009

Creativitate

Ieri m-a chinuit creativitatea, si cum luna asta sunt cam multe zile de nastere m-am gandit sa creez eu cadouri decat sa dau banii pe ele. Asa ca m-am apucat de treaba. Cam asta a iesit din toata munca mea....bine ca unele lucruri mai au nevoie de imbunatatiri. Am inceput prin a croseta o cutiuta pentru diferite chestii mici: bijuterii, agrafe sau mai stiu eu ce alte lucruri. Inca nu e gata. Mai trebuie sa ii fac capacul, sa o apretez si sa o infrumusetez cu niste floricele si ceva panglica. Cand va fi gata veti vedea si produsul final. Apoi am incercat tehnica papercutting si am facut un tablou. Dupa care am facut o lumanare....adica aveam lumanarea dar nu mai avea suport, asa ca am avut ce vase prin casa care numa bine se potriveau pentru lumanare. Am legat o panglica si am pus cateva actibilde fluturasi si arata foarte bine. Cand am terminat cu toate m-am gandit hai sa mai incerc un papercutting ca tare mi-a placut.Si imi place ce a iesit.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt superbe toate creatiile tale !!! felicitari !!

Cristina spunea...

Multumesc

 

Floar3d3colt © 2008. Design By: SkinCorner