sâmbătă, 24 octombrie 2009


Psalmii 119:165

Multă pace au cei ce iubesc Legea Ta, şi nu li se întâmplă nici o nenorocire.

Ieri mergand la servici cu trenul a stat in compartiment cu mine un frate care la despartire m-a salutat cu versetul asta...si coborand din tren pana am ajuns la servici am meditat la el....si ma gandeam la faptul ca noi avem pace chiar in mijlocul stramtorarilor, chiar in mijlocul crizei financiare, chiar daca tara se zguduie, cei ce iubesc Legea lui Dumnezeu au pace, de multe ori mi s-a intamplat sa ma intrebe cei din jurul meu : cum poti sa stai asa de linistita si sa fii asa de calma, ei uite raspunsul....multa pace au cei ce iubesc Legea Ta si nu li se intampla nici o nenorocire. Sunt incredintata ca Dumnezeu vegheaza la viata noastra si nici o nenorocire nu se apropie de casa si de familia mea. Mare e Domnul. Laudat sa fie El.

1 comentarii:

Anonim spunea...

foarte foarte foarte fain!!!!

 

Floar3d3colt © 2008. Design By: SkinCorner